Sunday, September 27, 2009

me & raya 2!!!

17.9.2009..hari khamis...hehe..smbungan yg tdi la..da kol 6 tu igt ayah trus blik.skali mak g bli bju raya adik..huhu..pedih hati..bju raya aku xde..tapi ade plak duit na bli bju adik.x ley na wat pe dah.redha je lah..kol 7 lebih bru smpai rumah..dala tu,,aku bru je blik..lauk plak takde..gler sadis..aku makan kuih yg ayah aku bli kat tampin tdi..amat2 tak menyambut kdtangan anak yg na smbut rya kat uma..tapi tak pelah..da bese..adik rmai..ngalah je la.kdg2 rse xna blik rumah pon ade.
esok tu aku demam..smpai raya ke 5 bru aku elok..serupa x rya la..hari raya 1 aku siap tido g smpai tghhari..x larat na bgn..tapi mak aku mne na ksi can kat anak pmpn die..demam2 aku tu,kne gak kmas rmah,bsh pggn,bsh bju,isi kuih,buat air,,dalam kte len..sume kje la..smput2 aku..hai...len kli aku pkir 2 kli klu na blik rmah..sejak hri rya 2,sampai skrang aku x blik rmah..da x kisah da blik ke x.huhuhuhuhuhuhuhhhuhu....

No comments:

Post a Comment