Thursday, September 3, 2009

aku dan assignment.....

hari yg mlg time aku blik rumah hri tu..pendrive aku hlg kat cc..time pose2 ni la de orang na mcuri.hai...dah la aku pergi naik bas,jauh lak tu.aku dah smpai rumah bru prasanpndrive aku xde.pkul 7 malam tu,lgi 20 mnt je na buke,aku patah blik g cc tu..penat r..dah la x dpt blik pndrive aku.trpkse bke dalam kete je..sadis gler hari tu.start time tu,aku da tekad tak nak blik rumah kcuali cti2 yg dipaksa blik je.assignment aku yg nak kne anta mggu ni ade kat dlm tu.da siap plak tu..bengang gler.balik sni blik trpkse wat blik sume..pnjam pndrive fatin.malam tu mmg aku x tido r..smata2 na siapkan mende alah tu..
yang mmbengangkan skrang.......assignment yg brtgkus lums aku wat tu kne wat balik LAGI SEKALI!!!brape kli aku na wat da..masuk ni dah 3 kali..naik muakla tlis bnde yg sme je..kang aku copy paste je kang..sgt malang la mggu ni..(''''-__-'')...zzzzzzz

No comments:

Post a Comment