Saturday, August 29, 2009

balik??

hari jumaat,28/8/09...hari yang mengerikan..hari patutnye aku balik naik bas air-cond..tapi dsebabkan msalah tertentu aku terpaksa naik bas angkut..orang sni cakap bas ting tong..haha..punyelah excited nak blik..hari selasa petang da bli tket..siap masuk klas lmbt lagi..sume salah jebat..shopping lame2.hari jumaat tu datang dah on-time dah..tket bas kol 3,sampai 2.30.skali tggu punye tggu..rupenyer da tertggal bas..aku tggu sampai kol 4 tau..ingat bas tu yg lmbt..skali tersongsang.haha..memang malang nasibku..rse2 sumenye salah pian...na tau??tyela die.die je tau betapa besalahnyer die kat aku.mula2 kne nek bas segamat-gemas.drebar die orang india..bas busuk plak tu..lalu kilang getah..bau die...wow!!tak terkate.pastu jalan lalu kelapa sawit..memang seram ler..nyesal tak bawak pisau..haha..lege r skit sbab pian byarkan tmbang.save duit.hehe.sampai gemas kol 5.30 kot.tak bape na ingat.nek plak bas gi tampin.tambang mahal gler r.aku kire2 sumenye RM 9.40 sen.klu nek bas air-cond tu dapt murah sikit,RM6.90 je.untung RM2.30 tau..bazir2..nek bas air-cond tu kselamatan terjamin...haha.tengah on da way na blik,bas tu berhenti plak kat depn sek lame aku..tragis rsenye..sampai kat tampin dah na kol 7.nasib bek ayah aku amik.pian pon sibuk gak na suruh ayah die amik..ktorang siap saing gi spe sampai rumah dlu..pemenang nye...aku ngan pian je tau.hahaha.sampai rumah kol 7.30.bkak pose dalam kete je.mkan burger+air kosong.tpi da sampai rumah makan lagi..free r ktekan.da lame tak makan pkai pggan.biase gne polisterine je..malam tu gayat sikit..haha...
PENGAJARAN:jangan balik atau bli tiket ngan pian..nanti sengsara..haha

No comments:

Post a Comment